Slutten av august

Alle som kjenner meg vet at jeg elsker blomsterprint, pastellfarger, neglelakk og gullklokker med reimer i forskjellige farger – for du ser meg nemlig veldig ofte med det!

(Kenny sitt instagram bilde av meg i sommer)

Nå begynner endelig ting å komme på plass. Finally fikk jeg semesterkortet i posten og har fått fikset med alt som må gjøres når man hospiterer til et annet universitet. I dag var jeg på første forelesning og har tilgang til leseplan slik at jeg endelig kan begynne å lese. Den nye jobben min går ut på å booke demoer (stå i butikk og dele ut ymse merkevarer) utover hele semesteret allerede, så nå har jeg krysset av for alle vaktene jeg kan/vil ta, så får jeg se senere hvilke jeg faktisk blir booket inn på. Opplæringen i går varte fra kl 12-19.30 med pauser. Etterpå fikk vi pizza og øl på Peppes av de snille sjefene. Hun ene var svensk (dritkul dame btw!!), og foreleseren min i dag var svensk… som fikk meg til å savne de svenske vennene mine fra North Park!!! Jeg er glad jeg har snakket norsk-svensk i hele vår, for ellers hadde jeg ikke forstått så altfor mye i dag og i går.. hehee. Ellers får jeg besøk i oktober! Bestevenn Adriana kommer på besøk første helgen og Marita søster kommer tredje helgen. Jeg blir så GLAD når folk kommer på besøk =)

Slutten av august

En kommentar om “Slutten av august

Legg igjen en kommentar

