Peace and luuuuv

Et til bilde av meg som hippie forrige fredag.

I dag har jeg kjøpt nye joggesko (det var virkelig på tide!), og skal straks ut på tur for å prøve dem. Fant også en nydelig høstjakke som jeg ikke klarte å gå ifra. Den var så fin, og ikke lik noen andre jakker jeg har. Bør jo absolutt ikke bruke penger på slike ting nå som jeg ikke har kjøpt alle fagbøkene ennå, men jeg kommer til å gå med den sykt mye, så satser på at det er verdt pengene. Begynner jo snart å jobbe, så da blir det bedre med økonomien. Er virkelig ikke lett å være smart med økonomien når man er borteboende student! Man må jo ut med utgifter til mat, husleie, busskort, skolebøker, telefon osv, og da blir det ikke mye igjen til overs. Derfor er det farlig for meg å gå rundt i butikker. Jeg fant såååå mye fint i dag! Ble litt stresset da jeg kjøpte jakken, så tror jeg bare skal holde meg unna butikker de neste ukene. Men kjæresten har bursdag neste uke, så da jeg jo gå i butikker!! Jeg skal lage matbudsjett. haha.

Peace and luuuuv

Legg igjen en kommentar

