Ny jobb


Litt creepy øyne på dette bildet kanskje? Men det var litt kult, det er i et speil liksom.. lolz.

Dere! Jeg har fått jobb her i Trondheim allerede! Var på jobbintervju i går på noe som heter Fresch Thinking. Basically er det en kampanje som varer fra september til desember hvor vi skal dele ut smaksprøver rundt i Trondheimsområdet. Jeg vet ikke så mye om produktet ennå annet enn at det er en kaffemaskin som lager deilig drikke. Tirsdag neste uke skal jeg delta på tre kurs som varer hele dagen for å få mer informasjon om produktet, kampanjen, jobbtider og treffe de nye kollegaene mine (som mest sannsynlig er studenter, yayy!). Men jeg har altså en jobb, og det er digg! Pengene kommer nok veldig godt med. Blir bra å kunne kjøpe gode middager og ta meg en kaffe ute iblant uten å tenke på at jeg ikke har råd til det. For sunn mat er jammen meg dyrt!

Ny jobb

7 kommentarer om “Ny jobb

  1. C Larsen :) sier:

    Gratulerer!!!😀 håper du får et fint semester, men at du ikke trives så altfor gode sånn at du kommer hjen igjen til meg :)<3 tehe. Neida. Eller joda! Men ikke sånn serr. Eller jo. Men kos deg hvertfall med både jobb, skole, kenny og alt hva Trondheim har å by på🙂

Legg igjen en kommentar

