Trondheim

Heihei, tenkte jeg skulle gi en lyd så dere vet at jeg lever. Tirsdag kveld ankom jeg, mamma og Kenny i Trondheim. Vi kjørte hele dagen (jeg øvelseskjørte mer enn jeg pleier å få lov til av mamma), og neste dag hjalp mamma og Kenny meg å handle på IKEA, samt montere møbler. Vi rakk å besøke onkelen og tanten min med deres skjønne småtroll som bor her i Trondheim før mamma reiste tilbake. Mamma passet på å fylle kjøleskapet (dvs min del av kjøleskapet) med litt mat før hun reiste torsdag morgen. Takk mamma for all hjelp♥ Det hadde ikke gått bra uten deg! (Kenny også, uten din hjelp hadde ikke sengen kommet på plass smoothly!)

Jeg har vært med i fadderuken to kvelder. Torsdag var det grilling i parken og stand-up show på Samfundet, og fredag var det fest i Dragvollkjelleren. Lørdag ville jeg heller være med Kenny i Salem. Fadderuken varer hele neste uke også, og tror jeg skal være med to ganger til. Ellers har jeg hatt minimalt tid til å skjekke både facebook og oppdatere blogg. Jeg har heller villet nyte fint sommervær i Trondheim sammen med kjæresten min, og flytte inn på det nye rommet mitt. Skal poste bilder av rommet når jeg har fått litt flere ting på plass, men først må jeg enda en tur på IKEA.

Jentene jeg bor med er supersnille. I kveld lagde vi taco sammen og gikk gjennom litt «leilighets ting og tang.» Ser ut som dette blir et veldig fint semester.

Trondheim

2 kommentarer om “Trondheim

Legg igjen en kommentar

