Packing my suitcases


Bilde fra weheartit.com.

pakker jeg klær for ca fire måneder. Også pakker jeg alle mulige andre ting som sko, vesker, sengetrekk og sengeteppe, dyne og pute, og alt mulig du kan tenke deg. Planen er at meg og mamma kjører opp til Trondheim på tirsdag morgen, altså om to dager. Men det er kanskje noe gale med bilen så muligens det blir utsatt en dag, men håper det er noe lite som kan fikses kjapt! I kveld skal jeg på besøk i leiligheten til Anette og Amalie en siste gang for å samles med ABCS jentene, også skal jeg bare pakke og styre i morgen. Onsdagen skal meg og mamma dra på IKEA for å fikse litt til det nye rommet mitt, så reiser hun tilbake på torsdag. Mest sannsynlig skal jeg på litt fadderopplegg resten av uken, men vi får se hvordan det blir. Er jo bare et halvt år jeg skal være der oppe, så jeg trenger ikke å gå all in i fadderuken denne gangen.

Packing my suitcases

En kommentar om “Packing my suitcases

Legg igjen en kommentar

