Sitter meg litt i en handlevogn, jeg.


Er ikke jeg kul, eller hva? hehe.

Nå har jeg ca en uke igjen i Bergen før jeg flytter til Trondheim. Den skal brukes til familietid og kvalitetstid med venner, såklart. Og pakking. Mamma kjører meg heldigvis opp så jeg får ta med meg en god del. Ellers prøver jeg å søke jobb også nå. Hadde vært supert å fått en liten jobb på siden av studiet dette halvåret.

I morgen skal jeg til Marita storesøs sin leilighet og ta med meg sushi (vår tradisjonelle middag når vi er i leiligheten hennes haha), så gleder meg til det. Blir siste gang jeg ser henne før jeg flytter og hun reiser til syden. På onsdag blir det en liten samling med godt folk, og torsdag skal jeg besøke min fine kusine Lene (vi har ikke sett hverandre siden jul så vi har mye å catche up på!!!) + mye annet kos de andre dagene. Det blir jo fint! =)

Sitter meg litt i en handlevogn, jeg.

En kommentar om “Sitter meg litt i en handlevogn, jeg.

Legg igjen en kommentar

