summerdays are almost over


Denne helgen har jeg vært på tidenes koseligste overnatting hos Anne Cecilie i den fine leiligheten hennes. Middagen stod klar hos henne etter en lang dag på jobb (fikk en vakt akkurat den dagen, har ikke fått meg noe fast jobb). Det er sååå fint i leiligheten, jeg er max misunnelig! Seinere i dag var jeg på kino med Marita sis og så The Dark Night Rises. Den var helt insane bra og stilig laget. Diskusjon om filmen ble det selvsagt over en kopp cappuccino, som vi alltid pleier hehe. Ellers denne uken har vi hatt herlig familiebesøk fra sørlandet i noen dager, også har jeg besøkt venninnen min Maria og kjæresten sitt nye hus (ja noen kjøper hus allerede også!), hatt kaffedate med fine Charlotte Aa, og picture-sharing(fra Bulgaria)-and-quality-time med jentene hos Amalie. I morgen får vi middagsbesøk av bestefar og bestemor og kanskje litt flere familiemedlemmer. Planen er grilling – hvis sommerværet vil dukke opp i noen timer.

summerdays are almost over

Legg igjen en kommentar

