Last of Bulgaria ’12

Dette blir siste innlegg fra Bulgaria, med litt frokostbilder hihi. Det var superkos å spise frokost sammen med disse tre fine jentene hver morgen i en uke.

Aaah, savn!♥ Lol, jeg spiste fem ganger mer frokost enn jeg vanligvis pleier. Sånn blir det med buffet!

Også litt bilder fra en kveld i baren.

Det er noe jeg har glemt å skrive på bloggen: meg og Amalie tok full body massage på hotellet i 45 minutter for ca 240 kroner. Det var sååå verdt det. Har aldri tatt massasje før, så jeg slo til når jeg hadde muligheten for en billig penge. Også var jeg hos frisøren på hotellet og stripet håret blondere for rundt 200 kroner. Sykt billig! I dag har jeg forresten klippet håret hos frisør her hjemme i Bergen, så nå er håret fresht haha.

Her er bilde av den beste isen EVER.

Italiensk is, med alle mulige smaker fra sjokolader og frukter. Favorittsmaken min var toblerone sjokoladeis. Den var himmelsk. Vi spiste denne isen sikkert sånn annenhver dag, haha (eller mest meg da).

Dette bildet er fra en asiatisk restaurant inne på hotellområdet. Noen dager var vi bare på hotellområdet og spiste, mens andre dager gikk vi ut og spiste. Noe vi har lært om Bulgaria og restauranter er at vi får akkurat det som står på menyen. Dvs ingen salat, ris eller pommes frites til kjøttet hvis det bare står ‘barbequed pork’, da får man rett og slett bare tre koteletter på en tallerken!!! En annen ting vi lærte er at man aldri får maten samtidig. Alltid er det noen som må vente ekstra lenge mens de andre begynner å spise… haha omg.

Last of Bulgaria ’12

En kommentar om “Last of Bulgaria ’12

  1. A sier:

    weeeee!!!❤ Det var superkjekt! love frokostbildene. vi ser jo ut som en gjeng zombiees hahaha lool. love you guys so!

Legg igjen en kommentar

