Jentekollektiv

Yes! Jeg har endelig fått et sted å bo! Jeg var kjempefrustrert for at ingen ville ta inn noen for et halvt år uansett hvor mange jeg kontaktet, det virket nesten umulig for meg å finne noe sted å bo i Trondheim. Så jeg gråt av frustrasjon og ba til Gud om at det måtte ordne seg. Ca to dager senere kontaktet Kristine H meg. Hun hadde fortalte en venninne i Trondheim at jeg trengte et sted, og de hadde tilfeldigvis plass i kollektivet deres. Bønnesvar! Så nå flytter  vi inn i en nyoppusset leilighet ikke så langt fra sentrum. Det ser kjempefint ut! Gleder meg utrolig masse til å flytte nå. Blir veldig kjekt å bo sammen med tre andre kristne jenter. Så tusen takk Kristine, for at du fortalte dem om meg!:-) Endelig kan jeg puste lettet ut og senke skuldrene. Drar enten i uke 32 eller 33. Blir sykt kjekt å flytte ut og bli kjent med nye folk.

Jentekollektiv

Legg igjen en kommentar

