dipdye shorts

Jeg har kjempelyst på noen stilige dipdye shorts. Hadde jeg hatt penger så hadde jeg hoppet på trenden. Men jeg skal ikke shoppe mer klær, må spare pengene til jeg skal på roadtrip, for da går det mye penger til mat og bensin. Kan jo ikke kjøpe alt man har lyst på.

Skal jobbe lørdag neste uke, ble ringt fordi de trengte ekstra. Selv om det bare er èn dag så er det mye bedre enn ingenting. Denne sommeren er jeg fattig i forhold til hva jeg pleier å være, men jeg overlever somehow. Og jeg nyter livet.

dipdye shorts

Legg igjen en kommentar

