20.07.12

I natt ble jeg syk, men har hatt litt besøk i dag. Kristine H kom innom med en «Get Well Soon» pakke og kort, tusen takk♥ Hun joinet meg og Kenny på litt te og kaffe. Litt seinere kom Esther og Maria (amerikansk venninne) kjørende innom de også, og joinet oss ute bak huset i sol (og mye vind) men jeg var pakket godt inn. I går var meg og Kenny ute i nydelige Bergen og feiret 1års dagen vår på Matbørsen med sushi, spareribs og hjemmelaget italiensk is. På tirsdag så vi den nye Spiderman filmen i 3D, og spiste is i solen da også. Byen var nemlig full av folk pga VGlista konserten. Mye folkeliv i byen for tiden, det er jo fint da.

Nå har Kenny nettopp kommet inn døren etter å ha løpt ned på butikken for å kjøpe min favorittsjokolade OG chips OG kicks! Han tar vare på meg når jeg er syk! Snill, god og tøff.

20.07.12

Legg igjen en kommentar

