It’s been so long, who are you now?

Shorts som jeg fant på bikbok. Jeg ønsker meg sånne med frynser, de sitter så fint på.

Føler at halve denne sommerferien har blitt brukt på å søke jobb og se etter sted å bo til høsten. Denne uken fikk jeg ansettelse i en jobb jeg søkte på! Helt til de fant ut at jeg skulle reise til Trondheim i høst. Jeg hadde jo skrevet hvilke uker jeg kunne jobbe i sommer, men det hadde de visst ikke fått helt med seg. Så jeg er framdeles arbeidsledig, men har akseptert faktumet at det er for sent å få sommerjobb nå. Så nå koser jeg meg heller med venner, trening, familie og kjæreste. Dagene går fort! Jeg kom jo hjem fra Bulgaria natt til fredag, og jeg trente både fredag, lørdag og søndag for å gjøre opp for all chipsen og isen jeg har spist der borte… haha. I går var jeg på besøk hos venninnen min Charlotte, i hennes nye leilighet. I dag skal jeg treffe  Silje N for siste gang før hun reiser på utveksling til Bolivia i et halvt år. Kommer til å savne henne vanvittig mye, vil ikke tenke på det nesten. Kenny kommer også i dag på besøk! Han har ikke vært i Bergen siden før jeg reiste til Chicago, så nå må han get ready for familien min og alle vennene mine haha!

Nå må jeg fortsette å prøve å finne sted å bo til høsten. Det er sinnsykt vanskelig å finne noe for et halvår. Håper jeg finner noe til slutt. Også skal jeg ta en fin løpetur etterpå også, yaayy. Håper dere har en fin ferie!

It’s been so long, who are you now?

Legg igjen en kommentar

