Bulgaria


Endelig skal jeg reise til et varmt og solfylt sted. Vi reiser i kveld, men jeg må dra hjemmefra ca kl 16. JEG GLEDER MEG SÅNN! Det er to år siden sist jeg var i syden, da var jeg i Tyrkia. Bulgaria ligger jo ikke så langt fra der. Værmeldingen ser bra ut; det er meldt varmt hver dag, litt overskyet med sol noen dager, men det blir bra. Hei strand, hei brunfarge, hei chillax, hei sol, hei restaurant-mat-hver-dag. Gleder meg til å ha skikkelig kvalitetstid med jentene mine Caroline, Amalie og Anette. Ha en fin uke så lenge! Jeg skal kose meg i solen♥

Bulgaria

Legg igjen en kommentar

