How does it feel, To be different from me, Are we the same?


Litt «Bergen-oldhouse-streetcharm», det er virkelig det koseligste mine øyne ser. I går kom jeg forresten tilbake fra Førde etter å ha vært der i tre dager. Øvelseskjørte med mamma hjem fra byen (første gang mamma har latt meg få lov til å kjøre hjem fra byen) og det klarte jeg kjempeflott (ikke at det er så veldig utfordrende vei da). Så var det tilbake igjen til byen en time seinere for å gå på infomøte til en sommerjobb som jeg kanskje får (men bare kanskje), og deretter direkte til Anne Cecilie og lage taco sammen med flere andre fine VGS jenter. Etter det igjen var det et kort møte med ABCS jentene for å fikse pakkeliste til Bulgaria-turen vår. I dag har jeg pakket, trent spinning, hatt et veldig kort treff med Maria (min amerikanske venninne), og kontaktet sikkert femten hybel-annonser på hybel.no i tillegg til å sette inn egen annonse. I morgen må jeg fikse en del ting før jeg reiser. Skal bli deilig å reise vekk og slappe av med jentene!

How does it feel, To be different from me, Are we the same?

Legg igjen en kommentar

