Allerede 1 år har det vært meg og deg ♥


På søndag er det 8. juli. Det betyr 1 års dagen til meg og Kenny. Desverre er jeg i Bulgaria den dagen, men vi feirer det når jeg kommer tilbake. Jeg husker så godt dagen vi ble sammen. Det var en fredag (klokken hadde akkurat blitt over midnatt) og vi så på Friday Night Lights (favorittserien til begge), og på den tiden pleide Kenny alltid å si «svaret er alltid 8» (han sier mye kødd haha). Så dermed ble det liksom perfekt; datoen 8., på en fredag, mens vi så FNL. Høres kanskje litt random ut for mange, men for oss var det bare meant to be that day hihi.

Dette året har vi vært fra hverandre mye siden vi har hatt avstandsforhold og jeg har vært i Chicago. Likevel er de gangene vi er sammen verdt alt det vonde med avstand. Vi må framdeles bruke mye tid på å bli bedre kjent, og det gleder jeg meg så utrolig masse til når jeg skal flytte til Trondheim i høst! Jeg skal nemlig være hospitantstudent ved NTNU (der Kenny studerer) i et halvt år (etter nyttår må jeg tilbake til UiB for å fullføre bacheloren). Jeg hadde muligheten til å ta frie studiepoeng ved et annet universitet, så da måtte jeg jo bare gripe sjansen. Ser sånn fram til å bo i samme by som kjæresten min, for det kommer jeg ikke til å ta for gitt! Blir fantastisk å kunne se Kenny omtrent hver dag, lage middag sammen, trene sammen, lese sammen, og gjøre alle de hverdagslige tingene.

Vi er så forskjellige, men samtidig har vi så mange ting til felles. Jeg kan være meg selv rundt deg, og jeg ler mer sammen med deg enn med noen andre. Jeg blir bare mer forelsket i deg, og trenger deg mer og mer. Gleder meg til vi skal på roadtrip sammen i sommer! Og til i høst. La oss lage flere minner sammen, og feire mange mange flere år ilag♥

Allerede 1 år har det vært meg og deg ♥

Legg igjen en kommentar

