We’ve come a long way since that day. And we will never look back, at the faded silhouette.

Spotify: Avicii – Silhouettes – Original Radio Edit


Her er noen bilder av meg og min amerikanske venninne Maria da vi hadde forspill på rommet mitt i går, haha. Det ble litt vin og mye chips hahaha.

Det har vært veldig gøy å hatt besøk av Maria. jeg syns det er så utrolig fint at jeg har så gode venner fra USA som kan komme og besøke og overnatte over flere dager. Er så bra at vi kan holde kontakten og ha det så gøy selv om det går år immellom vi sees og at vi til vanlig befinner oss på forskjellige kontinenter med 9 timers tidsforskjell.

haha, jeg sverger at denne jenta er GAL. Hun er hilarious og crazy, but I love her so much!


Selv om Maria ikke skal overnatte mer hos meg nå så har vi avtalt å treffes en dag til neste uke for å si farvel. Jeg drar nok til Seattle igjen om ikke så altfor lenge, hehe! Dere vet jo meg, klarer ikke å holde meg så lenge vekke fra USA… =)

We’ve come a long way since that day. And we will never look back, at the faded silhouette.

En kommentar om “We’ve come a long way since that day. And we will never look back, at the faded silhouette.

Legg igjen en kommentar

