Tanja♥


Hipp hipp hurra for verdens beste Tanja Lazic som blir 23 år i dag!!! Jeg traff denne vakre svenske tjejen (sammen med fineste Anna) på flyplassen i Chicago den aller første dagen jeg kom til USA i januar. Iløpet av fire måneder ble hun en av mine aller beste venner. Aaah, hur mycke vi har skrattat och gråtat – alle minnene vi har tilsammans tar jeg alltids med meg. Ønsker deg en amazing fødelsesdag. Saknar dig så utrolig utrolig mycke, varje dag, og skulle ønske jeg kunne feire dagen tilsammans med deg i Jönköping. Når jeg kommer dit i november blir det party x 10! haha. Elsker deg♥ Squeeezy huug ♥ Pusspuss

Tanja♥

Legg igjen en kommentar

