Besøk fra Seattle

Heyyy. Denne uken har jeg besøk fra Seattle av en som jeg gikk på skole med i USA på videregående (Hillcrest). Maria ble en av mine beste venner på Hillcrest. Jeg bodde hos henne i ca en uke i fjor sommer da jeg besøkte henne og Kaitlin i Seattle. Så nå overnatter hun hos meg fra søndag til fredag. I går var vi på joggetur i det fine været, spiste softis i byen og kjøpte en stor pose smågodt og så film, haha. I dag har vi vært på vafler og kaffe hos Esther, og tar enda en chill kveld. Vi skal mest sannsynlig ut på torsdag kveld, blir gøy! Maria er på Europatur i sommer og har allerede besøkt mange land. Nå skal hun være litt i Norge før hun drar videre. Utrolig fin måte å bruke sommeren på – bli kjent med resten av verden liksom!

Bilde fra «Den Blå steinen» i dag i Bergen by.

Besøk fra Seattle

Legg igjen en kommentar

