I Førde vår by, I Førde vår by, her bur eg, og likar meg, så om du går og kjeder deg, ta turen hit til oss her i Førde vår by.

Heiiiii. Tittelen på innlegget er altså Førde sangen haha.  Jeg befinner meg i Førde i disse fine sommerdager. Har vært her siden torsdags kveld. Det var en utrolig deilig følelse å se igjen kjæresten min etter 2 måneder og 20 dager (etter USA). Nå koser jeg meg hjemme hos familien hans med sol, grilling, fotball EM, is og godteri, fjellturer, masse instagram bilder, smoothie, bilturer, soling på terassen, spille kort, små shoppingturer i Førde sentrum, se på Kenny spille fotball, og  ikke minst filmer av Vi på Saltkråkan (Tjorven og Båtsmann & co) på internett.

I går kom Adriana hjem til Førde også, og i morgen skal vi to henge, gleder meg! Har det veldig fint, men har ikke dataen min med meg så blogger mer i helgen, for da skal jeg en liten tur hjem for å feire bursdagen til bestejentene Caroline og Anette.

I Førde vår by, I Førde vår by, her bur eg, og likar meg, så om du går og kjeder deg, ta turen hit til oss her i Førde vår by.

En kommentar om “I Førde vår by, I Førde vår by, her bur eg, og likar meg, så om du går og kjeder deg, ta turen hit til oss her i Førde vår by.

Legg igjen en kommentar

