american flag print


Dette er et sånt antrekk som jeg liker veldig godt; svart skjørt/shorts med belte (tror egentlig bildet viser en bukse da), enkel hvit topp, en rocka skjorte utenpå (jeg digger btw amerikansk flagg printet), og med en fin veske, solbriller og klokke. Det jeg mangler for å få et antrekk som dette er vesken. Jeg tenker ikke nødvendigvis designerveske, men jeg vil invistere i en fin brun skinnveske, for det har jeg faktisk ikke. Og det er veldig praktisk å ha.

american flag print

Legg igjen en kommentar

