Adrii & Sillyy time ♥

Gleder meg til gjensyn med denne jenta om ca en uke! Adriana er en av mine aller beste venner (og svigerinne faktisk haha), og det skal bli fantastisk bra å se henne igjen. Hun har nettopp vært i Afrika i en måned! Hun går på Den Norske Ballethøyskole, og var i Uganda i forbindelse med skolen. Gleder meg til å henge med verdens kuleste og morsomste venninne!! Ler meg ihjel sammen med henne. Også er hun fantastisk på alle andre måter♥ Savner deg og gleder meg!

Adrii & Sillyy time ♥

En kommentar om “Adrii & Sillyy time ♥

Legg igjen en kommentar

