Watch The Throne

Denne uken hadde Jay Z og Kanye konsert på Telenor Arena. Jeg visste faktisk ikke om det før forrige uke, for det var ingen snakk om det i USA, og jeg skjekket ikke så ofte oppdateringer fra Norge (dumme meg, burde jo det). Watch The Throne er jo albumet jeg kanskje har hørt aller mest på i år… JEG ER SÅ LEI MEG! Jeg kan det albumet, og elsker elsker noen av sangene. Vil ikke engang se på anmeldelsene av konserten fordi jeg blir bare så lei meg for at jeg ikke var der.

Albumet kommer alltid til å minne meg om Chicago, festene da jeg sang (rappet? haha) sangene sammen med svenske gutta, og togbane turene mens jeg så ut vinduet på urbane og stilige Chicago by. Kanye synger jo om Chicago (his hometown).

Watch The Throne

Legg igjen en kommentar

