All the pieces will fall back into place

Jeg har nettopp kommet hjem fra USA, hvor jeg var på utveksling i Chicago et semester. Det var et utrolig bra semester med uttallige opplevelser og jeg savner virkelig alle folkene veldig mye. Hverdagen min er ikke helt den samme uten dem, men jeg er veldig glad for å være hjemme og koser meg her. Besøk min gamle blogg for å lese om USA og alt annet før jeg reiste: http://wedancedtogether.wordpress.com/

 

All the pieces will fall back into place

Legg igjen en kommentar

