Billige togbilletter til Sverige

av siljehoeidal

Jeg har lenge planlagt å dra til Sverige i november for å besøke flere av de svenske og amerikanske vennene mine fra North Park Uni (noen amerikanere er nemlig på utveksling på en svensk folkehøyskole). Min aller beste amerikanske venninne fra skolen, Faith, skal besøke Sverige i november, og jeg har lovet henne å komme da jeg også. Men de svenske jentene jeg skal bo hos er veldig travle akkurat i den perioden med praksis og eksamner og visste ikke hvor mye de kunne henge. Derfor fant vi ut at jeg skal besøke dem tidligere for at vi virkelig skal få tid til å henge sammen. Så nå har jeg nettopp kjøpt billige togbilletter tur retur fra Trondheim til Göteborg for under 700kroner! Jeg reiser allerede uken etter neste, så skal være i Jönköping (byen de studerer i) hele siste uken i september! Skal en liten tur i november også, for å treffe igjen Faith og alle de andre, men det blir en kortere tur. Jeg syns det virkelig er verdt å bruke penger på, og det er jo ikke noe dyrt heller!

Gleder meg sinnsykt mye til å endelig få se igjen mine gode svenske venner som jeg er så altfor glad i og savner! Det blir fantastisk, og det beste er at det ikke er lenge til!!!! =)

